021 - 66632000
رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

رابین ابزار | فروشگاه اینترنتی ابزارآلات صنعتی و ساختمانی ایران

جستجوی پیشرفته

خرید دریل چکشی رونیکس (Ronix Hammer Drill) | قیمت دریل چکشی رونیکس

دریل چکشی رونیکس

هنگامی که صحبت از ابزار آلات مختلف به میان می آید، مجموعه‌ بزرگ رونیکس، اولین نامی است که در خاطر عموم مخاطبان نقش می بندد.

شرکت رونیکس با در دست داشتن تجهیزات تمام اتوماتیک اقدام به تولید ابزار آلات گوناگونی کرده که یکی از پرطرفدار ترین آنها، دریل چکشی رونیکس است.

ماموریت اصلی یک دریل سوراخ کردن اجزای مختلف سطوح فلزی، پلاستیکی، چوبی و غیره به منظور جایگذاری پیچ و مهره است، در برخی از موارد از آن به عنوان وسیله ای برای خارج کردن و یا وارد کردن پیج و مهره ها نیز استفاده می کنند.

اما سوالی که معمولا برای خریداران دریل چکشی رونیکس پیش می آید، چگونگی کارکرد این دستگاه و تفاوت آن با دریل معمولی است.

در پاسخ به این سوال باید گفت دریل های چکشی علاوه بر این که می توانند به راحتی عملیات سوراخکاری را بر روی سطوح سخت انجام دهند، حاوی مزایای اضافه ای همچون وارد کردن ضربه هستند.

این کالا به واسطه ضرباتی که به تجهیزات مختلف وارد می کند، به آسانی می تواند حفره هایی را بر سطوح آنها ایجاد کند، به سبب همین مزیت، این نوع دریل ها به نام هایی نظیر دریل چکشی شهرت یافته اند.

ساختار دریل چکشی معمولا حاوی یک اهرم اضافه است که افراد را در کنترل دقیق تر دستگاه یاری می کند، علاوه بر آن از این محصول همواره به عنوان یک سازه دو کاره یاد می می شود، چرا که اشخاص می توانند از طریق تنظیمات دستگاه، عملکرد آن را به دو صورت چکشی یا ساده برنامه ریزی کنند.

مدل های مختلفی از این نوع دریل برای خرید وجود دارند که قیمت هر کدامشان به نسبت مزایا و معایبی که بر یکدیگر دارند، متغیر است.

 

قیمت دریل چکشی رونیکس

با توجه به نوساناتی که هر روزه در بازار های مختلف ارز، تجهیزات، مواد اولیه و غیره در جریان اند، نمی توان قیمت ثابتی را برای دریل چکشی رونیکس در نظر گرفت، با این حال قیمت ابزار آلات برند رونیکس، همواره پایین تر از کیفیت محصول عرضه شونده به بازار لحاظ می گردد.

 

عوامل موثر بر روی قیمت دریل چکشی رونیکس

علاوه بر قواعدی همچون نوع کالا و هزینه های قبل از تولید، محرک های ساختاری  متعددی می توانند بر روی کاهش یا افزایش بهای دریل چکشی رونیکس نقش داشته باشند، در ادامه این مطلب برخی از این محرک ها ذکر می شوند.

 

خرید دریل چکشی رونیکس

 

توان دریل چکشی

یکی از موثرترین عوامل تعیین قیمت این محصول، توان آن است، به میزان قدرت یک دریل در سوراخکاری اجزای مختلف توان دریل می گویند.

عمده دستگاه هایی که در بازار های داخلی و خارجی یافت می شوند توانی در حدود 400 الی 1100 وات را پشتیبانی می کنند.

وزن دریل چکشی

علاوه بر توان، وزن یک دریل چکشی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که بالا بودن وزن آن می تواند از یک سو سبب اختلال در روند کار کارگران شود، و از سوی دیگر فرایند سوراخ کاری اجزای سخت را بهبود بخشد.

وزن دریل های چکشی موجود در بازار با توجه به نوع و حوزه کاربردشان از 1 الی 4 کیلو گرم متغیر است. 

 

سایز سه نظام دریل چکشی

قطر سوراخ هایی که به واسطه دریل در محتویات مختلف ایجاد می شود، وابسته به جزئی در دستگاه به نام سه نظام است، ظرفیت سه نظام های گوناگون در پشتیبانی از سایز های مختلف مته ها با یکدیگر متفاوت است، اما معمولا اندازه سه نظام هایی که در ساختار دریل چکشی به کار می روند 10، 12 و 16 میلی متر هستند.

لوازم دریل چکشی

بسیاری از دریل ها در هنگام خرید حاوی لوازم اضافی نیز هستند، وجود این اقلام می تواند سبب افزایش قیمت دریل گردد، برخی از این لوازم عبارت اند از:

  • خط کش

  • عمق سنج

  • دسته کمکی

  • آچار سه نظام

  • کیف همراه

 

خرید دریل چکشی رونیکس

خوشبختانه با وجود پر طرفدار بودن محصولات تولیدی رونیکس در کشور، افراد به راحتی می توانند با مراجعه به فروشگاه های مجازی یا اینترنتی، نسبت به خرید مدل های مختلف دریل چکشی رونیکس اقدام کنند‌.

اما نباید این نکته را فراموش کرد که هر فروشنده ای، نمی تواند کالایی با کیفیت را با قیمتی مناسب به مخاطبان خود عرضه کند.

در فروشگاه‌ بزرگ رابین ابزار می توانید به انواع مختلفی از دریل ها با قیمت و کیفیتی بی نظیر دسترسی داشته باشید، این مجموعه‌ با ارائه خدماتی مانند اعمال گارانتی، ضمانت مرجوعی، و تضمین بازگشت وجه توانسته است میزان اعتماد و رضایتمندی مخاطبان خود را بیش از پیش افزایش دهد.

در سال های اخیر، این فروشنده توانسته‌ به واسطه داشتن سابقه کاری درخشان، دریافت مجوز های متعدد و عرضه کالاهای با کیفیت، جایگاه خود را به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنندگان ابزار آلات برقی در میان دیگر رقبا، حفظ نماید.

با توجه به تفاسیر فوق، در صورت نیازمندی به این دستگاه می توانید به راحتی از طریق اطلاعات درج شده در وبسایت اقدام نموده، و کالای درخواستی خود را در اولین فرصت دریافت کنید.

 

قیمت دریل چکشی رونیکس 

 

عوامل موثر در انتخاب صحیح دریل چکشی

برای خرید یک دریل مناسب، باید اطلاعات دقیقی از قواعد کیفیتی آن داشته باشیم، هر دریل دارای اجزای ریز و درشت بسیاری است، اما مهم ترین بخش های تعیین کننده کیفیت دریل عبارت اند از:

  • قدرت دریل چکشی

  • سه نظام

  • ایمنی دریل چکشی

قدرت دریل

سه قاعده قدرت دستگاه، قدرت موتور، و سیستم انتقال سرعت رابطه مستقیمی با یکدیگر دارند، موتور یک دستگاه دریل عامل اصلی تعیین نیروی چرخشی دستگاه است.

لازم به ذکر است که هرچه نیروی چرخش دستگاه بیشتر باشد، میزان ضربات وارده از سمت دستگاه بیشتر خواهد بود، قابلیت تنظیم میزان ضربه و قدرت از جمله فاکتور هایی است که در سیستم دریل های چکشی لحاظ نشده است.

معیار هایی مانند عمق و میزان سوراخ کاری به طور مستقیم به میزان توان یا همان قدرت دستگاه مربوط هستند، توان دریل چکشی بر حسب وات، و سرعت آزاد آن بر حسب تعداد چرخش ها در یک دقیقه ذکر می شود. 

سه نظام دریل چکشی

سه نظام، یکی از حساس ترین اجزای دریل چکشی است که خود دارای دو گروه بندی کوچک تر سه نظام های اتوماتیک و آچار خور می باشد.

سه نظام های اتوماتیک حاوی نیروی کمتری هستند، به همین خاطر برای مصارف خانگی مناسب تر اند، بر خلاف آنچه که گفته شد، سه نظام های آچار خور به سبب داشتن نیروی بسیار زیاد برای بکارگیری در کارگاه ها و کارخانه ها مفید تر واقع می شوند.

اندازه ظرفیت قطعه سه نظام از جمله نکات ضروری انتخاب دریل بوده که معمولا بر حسب میلی متر ذکر می شود، این ظرفیت نشان دهنده بزرگترین سایز مته ای است که می تواند در سه نظام جایگذاری شود. 

ایمنی و نگهداری دریل چکشی

دریل های چکشی معمولا برای سوراخ کاری مصالح ساختمانی به کار می روند، در هنگام انجام این فرایند باید از نبود اجزایی مانند سیم برق در دیوار ها اطمینان حاصل کرد، چرا که برخورد دستگاه به سیم برق فعال می تواند سبب بروز عوارضی مانند خرابی دستگاه و یا برق گرفتگی شود.

اگر در هنگام کار با دستگاه با مشکلاتی مانند خاموشی ناگهانی دریل مواجه شدید، باید ذغال های درون دریل را چک کرده، و در صورت نیاز آنها را با یکدیگر تعویض کنید.

 

تفاوت دریل ساده و چکشی

ساختار کلی دریل چکشی و ساده شباهت های بسیاری را با یکدیگر دارند و تفاوت های بارز آن دو تنها در موارد کاربرد و نحوه عملکرد آنها خلاصه می شود.

مته ای که در ساختار دریل های معمولی به کار رفته است، صرفا در حول محور مشخص شده در حال چرخش است، اما مته دریل چکشی علاوه بر چرخش، ضربات متعددی را به محتویات در دسترس وارد می کند، به همین خاطر برای استفاده در فرایند های ساختمانی مناسب تر است.

علاوه بر نیروی وارد کننده ضربه، مواردی مانند سوراخکاری با قطر و عمق بیشتر، قابلیت پیچ کاری، قابلیت جایگزینی برای آچار بکس و غیره از جمله مزیت های استفاده از آچار های ضربه ای هستند.

 

لیست قیمت دریل چکشی رونیکس 

 

اجزای دریل چکشی رونیکس

  • منبع تغذیه

  • سیم برق

  • دکمه روشن و خاموش

  • سه نظام

  • میله عمق سنج

  • دسته نگهدارنده

  • دکمه حالت چرخشی

  • دکمه تنظیم جهت چرخش

  • دکمه تنظیم سرعت

 

مدل های مختلف دریل چکشی رونیکس

  • دریل چکشی رونیکس مدل 2211

  • دریل چکشی رونیکس مدل 2210

  • دریل چکشی رونیکس مدل 2250

  • دریل چکشی رونیکس مدل 2260

  • دریل چکشی رونیکس مدل 2214

 

 

دریل رونیکس / دریل شارژی رونیکس / دریل پیچ گوشتی رونیکس

دریل ساده / دریل گیربکسی / دریل شارژی / دریل ستونی / دریل پیچ گوشتی / دریل همزن / دریل مگنتی

 

نمایش بیشتر